Και με φυσικό αέριο κυκλοφορεί το νέο VW Polo

.
Η VW προσφέρει το νέο VW Polo που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στο τέλος του 2017, για πρώτη φορά στην ιστορία του με κινητήρα που καταναλώνει φυσικό αέριο. Ο κινητήρας φυσικού αερίου 1.0 TGI αποδίδει 90 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Στην ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 ίππους και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 ίππων και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200 ίππων.

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80 ειτε 95 ιππων. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR.

Για πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 ιππων.

Όλοι οι κινητήρες εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης. Το φάσμα όλων των εκδόσεων ανά κινητήρα συνοπτικά:

Κινητήρες βενζίνης

• 1.0 MPI με 75 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.0 TSI με 95 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.0 TSI με 115 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.5 TSI με 150 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 2.0 TSI με 200 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρες ντίζελ

• 1.6 TDI με 80 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.6 TDI με 95 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρας Φυσικού Αερίου

• 1.0 TGI με 90 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων